Hasan Kalyoncu Üniversitesi | İngilizce Öğretmenliği Bölümü Hasan Kalyoncu Üniversitesi Web Sayfası
Havalimanı Yolu 8.Km Şahinbey / Gaziantep
Tel:90 (342) 211 80 80, Fax:90 (342) 211 80 81, E-mail: info(at)hku.edu.tr 2008 Hasan Kalyoncu
Hasan Kalyoncu Üniversitesi Web Sayfası
Hasan Kalyoncu Üniversitesi Web Sayfası
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ

İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ

Hasan Kalyoncu Üniversitesi Web Sayfası
Akademik Kadro
Yrd. Doç. Dr. Görsev SÖNMEZ
Yrd. Doç. Dr. Bayram PEKÖZ
Yrd. Doç. Dr. Faruk KURAL
Yrd. Doç. Dr. Rida ANİS
Öğretim Görevlisi Seda SIVACI
Öğretim Görevlisi Şeyma YILDIRIM
Araştırma Görevlisi Büşra Nur DURMAZ
Araştırma Görevlisi Fatma ÇİLOĞLAN
Öğretim Görevlisi Seda SIVACI

Akademik Geçmiş
Lisans : Lisans, Ege Üniversitesi Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Bölümü İzmir
Yüksek Lisans : Yüksek Lisans, Çağ Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi Mersin
Doktora : Doktora, Çağ Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi Mersin

Telefonu :
Odası :
E-Posta : seda.sivaci@hku.edu.tr
Kişisel Web Sayfası :
Google Scholar Citations :
Linkedin Profili :
Facebook Profili :
Twitter Hesabı :
Seda SIVACI
Kısa Özgeçmiş

Seda Sıvacı 1986 Gaziantep doğumludur. Hasan Kalyoncu Üniversistesi'nde İnglizce öğretiminde öğretim görevlisi olarak görev yapmaktadır. 2009 yılında, Ege Üniversitesi-Amerikan Kültürü ve Edebiyatı bölümünden mezun olduktan sonra, 2010 yılında Gaziantep Üniversitesi'nden pedagojik  formasyon almıştır. Çağ Üniversitesi'nden İngiliz Dili Eğitimi üzerine Yüksek Lisansa sahiptir ve aynı alanda doktorasına devam etmektedir.

Araştırma Konuları

Educational media, Autonomy, Psychology of Language Learner and Teacher

Akademik Özgeçmiş
7.1 Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
SıraTarihiİçerik
1 2017 Sivaci, S. (2017). An Investigation into the Knowledge of Mediation with English-Teachers. International Journal of Languages' Education and Teaching, Volume 5 Issue 3, p. 744-753. Doi: 10.18298/ijlet.1792.
2 2016 Sivaci, S. (2016). Adult EFL Learners’ Perceptions on the Relations Between Computer Assisted Language Learning and Learner Autonomy. International Journal of Language Academy, Volume 4 Issue 3, p. 206-224. Doi: 10.18033/ijla.389.